2011-08-06
 23:00:15

Inga bilder?! Nej nu..!

Jag kom på att jag har ju inte lagt upp några bilder på sminkningar som jag har gjort med grejerna som jag beställde hem! Jag har varit ganska kass på att uppdatera bloggen också så det kanske inte är så konstigt att inga bilder har kommit upp, men om 2 veckor flyttar jag tillbaka till Ön, och då kommer jag att ta upp bloggandet igen. Garanterat.
Det finns massor av bilder på teatersminkningarna på min facebook, men jag slänger upp två stycken lite såhär i efterhand.



Från inspelningen av filmen "Levande skugglik död". Det var ganska många som ville ta kort på min sminkning, var ganska stolt över att till och med maskörerna var imponerade!



Från Zombiewalken i Sundsvall, Sminkningen var ett experiment inför  filminspelningen. som en förberedelse :)


Olivia

Hej!

Du värkar ju kunna en del om smink!! Men jag har en liten fråga till dig. Vi ska ha en liten utklädnadsdag på våran skola och jag ska ha affrokrull och vara lite 80 tal om du fattar. Jag ska vara Bonny M. Förra året var det en annan grej på en annan skola där jag var den här mannen också. Men då använde jag neger kräm. Ingen dumt menat. Men jag var brun lixom. Men butiken där jag köpte det sminket har lagt ner och jag vet inte var jag kan köpa det nu.. Snälla hjälp mig!

Tacksam för svar Mvh Olivia

Ps: Jag bor i Sundsvall:ds



PUBLICERAT: 2012-04-01, 21:13:01 | URL: http://www.oliviabjork.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: