2011-06-30
 22:43:25

teatersmink

nu har jag äntligen fått hem teatersminket jag har beställt.
Flytande latex, creme colour, transperant puder och filmblod.
fick även crolinas gigantiska sminklåda med det hon inte använder. underbart!
jag hade planerat att lägga upp bilder men jag orkar inte, fixsr imorn eller nmåt..kanske.

Jag är dålig på att uppdatera nu när jag är hemma, men jag har annat för mig. sedan jag kom hem har jag i stort sett bara jobbat. jag jobbar min sista vecka nästa vecka, men jag har snackat med chefen och kollat om jag får jobba en extra vecka eftersom att jag fortfarande gick i skolan första veckan. han skulle kolla upp det, så förhopningsvis jobbar jag en vecka till sen också.
nu ska jag sova. godnatt,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: