2011-06-20
 17:19:41

har nog druckit 4 liter vatten idag...

Tja! idag var första dagen på sommarjobbet. Jag skulle bort på kommunhälsan och göra drogtest på morgonen, nåt som alla arbetare måste göra. Jag hällde i mig 2 liter vatten innan jag for dit men (Ursäkta att ni får veta detaljer, men jag måste skriva av mig om dagens TRE prov jag var tvungen att göra!) När jag kom dit kunde jag inte göra provet för att jag var inte ett dugg pissnödig! fick en ny tid och for bort till jobbet, lärde känna den andra sommarjobbaren och hjälpte till att sortera avfall, jag var iväg och skaffade varselkläder med en arbetare också. Sen åkte jag tillbaka till kommunhälsan för nytt drogtest, råkade spola efter mig så provet gildes inte *suck* och jag blev tvungen att hälla i mig massa äckligt kaffe och göra om provet igen. förhoppningsvis så behöver jag inte göra om provet...risken fanns för att jag hade druckit så mycket sa dom...ehehe.
Nu vet ni det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: