2009-08-20
 14:22:04

Cupcakes! ♥

jag var jätte sugen på att baka nåt igår så jag satte mej framför datorn och letade efter nå recept som verkade goda.
till slut kom ja fram till att jag ville göra cupcakes ♥
jag gick till ica och köpte det som fattades och sedan började jag baka :)
jag började med att göra hallon muffins. mums!
medan dom stod i ugnen så passade jag på att göra frostingen.
ja tror den hette typ white crispy frosting eller ngt sånt.
jag vispade den i 20 minuter! :O
när de var klart så spritsade jag på frostingen på muffinsana och sen for vi hem till farmor och farfar å jag björ på super goda cupcakes a la maggie ;D


förberedelser ;)


hallon smet


MUMS! ♥


Tilda

Haha, mumsiga <3

Du nämde ju att du ville baka cuppiecakes ;)



PUBLICERAT: 2009-08-20, 23:00:37 | URL: http://tilomi.blogg.se/
Amanda

Mumsiga och gulliga!



PUBLICERAT: 2009-08-23, 16:18:36 | URL: http://mylittleside.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: