2009-08-03
 19:02:23

Hemma!

nu har jag kommit hem, ja kom hem igår vid 19-tiden å de första ja gjorde (efter att bära in grejerna ur husvagnen) var att springa till sörbergeskolan där emma var med ukrainarna som spelade på mittnorden. den gick jag, hon och en 19 årik ukrainare runt å snackade. idag var ja i stan med jill och lämnade in mobilen på lagning. damp mobil >:(
ja köpte en ögonbryns trimmer åxå. (om du ser en sån på mitt rum carolina så e de min, har kvillo :P )

å fan va glad ja blev nyss! jag hittade information om han som har skrivit böckerna legenden om darren shan. han har aldrig gett ut sitt riktiga namn eller bilder. nu har jag fått reda på vem det är skyldig till mitt beroende av dom böckerna :D
yeeeey!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: