2009-08-21
 13:44:13

sveriges sämsta kock?!

jag kanske är bra på många saker. men defenitift inte på att koka ris! :O
jag skulle göra lunch åt mej och carolina var tanken så jag började koka ris,
och satte igång timern på 20 min. efter ett tag kände jag in i data rummet att de luktade bränt.
tänkte först att de inte var ngt men sen kom ja på att det kanske var riset.
när ja kom in i köker rök det jätte mycket! det var aldeles "dimmit".
ja skyndade mej att ta av kastrullen från plattan och tog ut den i regnet och öppnade locket. hade jag haft kameran på mej så skulle jag ta kort, det rök som F*N! :O
hade jag bara väntat i typ 5 minuter så hade det brunnit i köket ;O

aja ja får väl skylla mej själv. det blir nån china gryta utan ris "/
 
BLÄ!


carolina...nästa gång får du sköta riset ^^


Anonym

Uuhh! Ja spyyyr!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: