2009-12-31
 15:12:05

Gott nytt år :D

Gott nytt år på er!
Det kanske är lite tidigt att säga det nu? Men jag vet inte om jag kommer orka uppdatera ikväll. ^^

Jag vet inte om de var i förrgår eller dagen innan som jag var med emma lacke laxon hunklover scarface the fukking lind (hehe sött namn^^) Först var vi på birsta, och jag köpte ett par as snygga stövlar, en t-shirt, en skjorta och ett svart linne, men jag har inte bilder på allt. det kanske går att fixa senare. Emma blekte håret på mej, och jag är faktiskt rätt nöjd  med resultatet.♥
Jag fick en jättesöt mössa av emma i julklapp, det kommer en bild på den lite längre ner :)

Igår var jag till backen med tobbe igen, sistknäckte han ena skidan (haha)
så iförrår hade han köpt nya, men när vi kom till backen så passade dom inte :P
hans pappa kom dit så han kunde hyra skidor, först åkte vi i nedre delen av backen, dör att de e den enda som e pistad. Men vi ville prova åka ända upp, där vare opistat å snökanonerna var igång. förutom all is på mina googles och att snön kändes som glas splitter måt ansiktet så var det väldigt soft att åka där. Ja hoppade lite också, sista hoppet ja gjorde innan vi for hem så ramlade jag och man hörde hur det riktigt knastrade i svans kotan och ryggen. Det lät inte så jätte mysigt, ocn hu jar ja nåt så jävulst ont i ryggen, speciellt när jag andas in ljupt.

nu har jag målat naglarna och bestämt kläder för ikväll. ja ska bara sminka mej och fixa till håret, sen e ja klar :)


Mössan,skjortan, linnet och mitt nyblekta hår ^^


Och så naglarna :) Det blev lite mongo men men... ^^




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: