2009-12-27
 10:18:07

Gårdagen

Hej där!
Jag hann inte uppdatera igår. först var jag in till birsta med mams för att kolla på jackor. Jag fick ju en i julklapp men den var för kort i armarna. Och ändå var den stl 38! ja provade en massa jackor som ja tyckte var fina. ja såg en på herrsidan i märket Rip Curl som är samma märke som mina täckbyxor, men en tjej hade tagit den sista sorleken S. ja pprovade en M men den var as stor! den där tjejen hittade en annan jacka som hon ville ha så ja fick den där hon hade provat och ja la undan den i kassan så att ingen annan skulle köpa den medan ja va på andra affärer å kollade. inne på stadium hittade ja en snygg everest jacka som ja gillade, å på den var de till och med lagom långa armar! ^^
Men ja tog ändå en lite större för att kunna ha tjocktröja och ryggskyddet :)

Nu Ligger jag i sängen med mitt underställ på och öppet fönster. De e så sjukt varmt här inne ^^
Jag ska åka iväg till backen med Tobbe om ocheför 50 minuter. Sen runt kl 1 kommer Bea, Saga; Alex och Amanda :)
Men nu ska jag fortsätta fixa lite här ^^



Min nya snygga jacka ♥



Pyzz


nathalieh

fin blogg.

vad händer idag? kram



PUBLICERAT: 2009-12-30, 13:23:20 | URL: http://sofianathalieh.blogg.se/
mersiha

fin blogg vad gör du då?:D



PUBLICERAT: 2009-12-30, 15:17:03 | URL: http://merissa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: