2009-12-25
 22:55:20

God jul! (i efterskott)



Det kanske e lite sent ute att skriva god jul, men det är ju i alla fall jul dagen ^^
Jag han inte skriva något i¨går. eller faktiskt så orkade jag inte.
Jag har inte varit så duktig när det gäller bloggandet, dels så har jag alltid haft svårt att skriva "Dagbok"och kommer nog alltid att ha de. men jag ska försöka att bättra mej, det lovar jag.
Förut så trodde jag att det skulle bli bättre bara jag hade en egen dator, men nu har jag ju det.
jag har köpt en bärbar dator så jag kan sitta i sängen med datorn i knät om ja vill, men ändå har bloggandet inte blivit bättre. jag ska försöka ha med mej kameran så ofta som möjligt så att ja kan lägga upp lite roliga bilder som kommer upp under dagen och inte bara gamla foton som jag hittar på datorn.

Idag var vi hos farfar och birgitta. Marcus och Camilla var där. Johan, Sara och Edith också.
Först åt vi julbord, sen blev det paket öppning eftersom att Edith redan hade kastat sej över dom flera gånger, hon hade till och men slitit upp ett. Söt tjej ♥

Eftersom att så många har frågat, så ska jag visa vad jag har fått nu i jul :)


*T-shirt
*Hår produkter
*Ryggskydd (när man åker snowboard)
*Hygien saker
*Presentkort Birsta city 750kr
*
Pengar
*kokbok
*hur man virkar Amigurumi (en bok, råttan e en amigurumi)
Säsongskort skönviksbacken


hmm, undrar om jag har glömt något nu?..




Pyzz



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: