2009-12-15
 18:29:44

SNÖ

Tänkte bara berätta för er som inte visste att de har snöat hela dagen idag. igår existerade inte snön och nu e den decimeter tjock! ojojoj vad glad jag blir! Nu vill ja bara att backen ska öppna såplir allt precis som jag vill ha det. ♥
Idag har vi tränat på soaren, (hur gör man ett e med ett sån där sträck på?!) Jag och några till fick gå till biggan på musiken och träffa han som har bandet så att vi kan lägga hur högt och lågt vi vill ha låtarna som dom ska spela, och sen var jag ner med resten av dekor gruppen till källaren och målade. riktigt nöjd ja :)

Ikväll ska jag och Nellie vara duktiga och gå på Hälsohuset och bli svettiga :P
Vi ska vara med på ett pass som heter step. Ja vet inte riktigt vad detär, men vi får se :)

I Söndags hade vi jul showen med danceworld, det var riktigt kul att för första gången uppträda inför publik! ♥
(Det var till och med fullsatt) Men det skriver jag mer om sen, ja ska göra mej klar för ett tungt pass på gymet nu ja ^^





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: