2009-02-28
 11:44:08

28/2-09

Har nyss packat klart, ska in på biblan å låna twilight sen innan jag åker 8)
Maggan kommer å hemtar oss nån gång vid 5 tror jag. pappa, syrran å henke kommer upp på måndag tro ja...


Har inget att göra så jag skriver lite onödigt tidsfördriv. Ingen ide att läsa om du inte har tråkit.
vaknade typ vid 5 på moron :S jobbigt, fast ja låg kvar till 9 eller nåt. Cola är gott xD haha
åt flinger till frukost, sen började jag att packa...Blev klar efter nån timme, så ja tränade lite på dansen.
Sen tog ja en massa ego bilder. å nu håller jag på att dö av hettma. De e ju skit varmt inne!!! :O
Väntar på att vi ska åka snart. Ska låna boken sen ska ja sitta ochj nörda den. Har inget bättre för mej. 
Kan man inte vrida fram klockan eller nåt, snälla? :o
syrran har mitt ögondropp fö linserna, å ja ser typ ingenting, får hä vatteni ögona eller nåt. så torr.
men ja ska åka nu, gick snabbt att få tiden å gå när man har tråkit ju :P 
Hejdå xD
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: