2009-07-10
 22:58:15

tjosan ;P

jag sov över hos emma, men mamma ringde och väckte mej kl 9  för att hon skulle åka iväg över helgen och ville träffa mej, så jag for hem med henne. sen ville pappa ha hjälp att skruva fast nya bravlådan. *jobbigt* de regnade juh :O
sen gjorde jag väl inte så mkt mer på dagen. nån gång efter 5 kom kongo och vi for till teatern. föreställningen blev lyckad, ja skrapade inte upp en enda fot :D ...som jag har gjort varenda föreställning hittills. fan va ja har ångest inför söndag. då e de sista föreställningen och då brukar man ju alltid göra ngt dumt bus mot dom andra, och eftersom att jag ska äta helatiden så känns det som att någon *kongo* kommer hälla salt i de jag ska äta eller något liknande :S
när jag kom hem så duchade jag bort teater sminket. jag var ju inte så vacker med skägg och hopväxta ögonbryn :P
SEn kom tobbe och plockade upp mej med moppen och vi for till tjärn och bada. det var svinkallt! :O
eftersom att vi höll på att frysa ihjäl (eller iaf jag ^^)
så for vi hem till han och spelade guitar hero ^^

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: