2009-07-25
 11:42:55

ute med husvagnen

nu har jag varit ute med husvagnen i 2 veckor. första stoppet blev i ockelbo hos mormor. jag och pappa tog bilen och for till en cross bana, as snygg bana var det ;D ...fast de var stängt så det var ingen som körde...
nästa stopp blev i falköping, "sveriges ko-tätaste kommun" :P
eftersom att pappa älskar ost så åkte vi till falköping ost, mamma och pappa åt ost buff'e, själv så tog jag en macka.
sen gick vi på nåt litet zoo och matade grisarna xD
sen for vi vidare till gällsta outlet och shoppade :D jag köpte ett linne, en as snygg väska, rosa converse skor och ett par feta solglasögon ;D
nästa annhalt falkenberg. där gick vi på ullared, ja köpte lite nagel grejjer och en tröja.
vid havet var det lite solk som fiskade krabbor med snöre, klägnypa och räkor. själv så kan ja ju skrynta med att jag lyckades fånga en med bara skosnöret ;D
dagen efter på kvällen så gick vi på vallarnas frilufts teater och såg "virus i bataljonen" AS ROLIG! :D
efter föreställningen så gick ja fram och fick autografer av bla jojje jönsson :D och tog bilder.
nu är jag i göteborg och henke å carolina har ÄNTLIGEN kommit! :D
...å syster hade med sej sin dator så ja kan kolla allt som ja ha missat nu när jag har varit borta ;)
för ett tag sedan åkte johan och sara å lill edith hem igen. dom kom och hälsade på här på campingen. å gud vad edith har blivit stor :O hon har fått flera tänder och e bara 1 år, hon ha aldeles klar blå stora ögon och blondt hår. snart ska vi nog åka å kolla på någon present åt henne eftersom att hon nyss har fyllt ett. sen ikväll ska vi äta tacos med farfar och birgitta. :)
ha det bra! :D

PUSS





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: