2009-03-13
 14:32:11

Fredag den13:de

Jag fattar vad man menar när man säger att det är en otursdag :S Jag ska inte nämna namn, men ja kan skriva vad jag menar... För ngn dag sedan blev en kille i skolan kvivhotar, jag vet inte varför. Idag kom killarna från stan tbx hit, dom hotade en kille i 9:an, sen kom en annan kille i nian och slog hot-killen i bak huvvet.hot-killen tog fram en kniv och hotade han som försvarade den andra killen i nian. (De blev kompliserat att inte skriva namn.) sen började dom att slåss tro ja, å 2 lärare kom å tog fast hot-killen, jag tror att det var han som kalades ******, det var andra gången denhär veckan som snuten haffade han bdw. En annan kille blev fasttagen av en som praktiserar på skolan, den "hot-killen" sog stryptag på honnom, och praktik killen tröck upp honnom mot väggen. nån ringde polisen å nu åker dom fram å tbx till skolan. jag hörde när nån tjej som känner killarna snackade med sina kompisar om att killarna kommer tbx på måndag :S 
Jobbig fredag...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: