2009-11-10
 18:05:58

Vill du känna samma smärta som ja har gjort...

Så känner jag.
Hur fan kunde jag tro att ja betydde någonting för dej?!


Dom orden är fan lika konstgjorda och falska som MJ's ansikte!

Hur kan du säga "hon är bara en kompis" till mej, när jag hittar bilder
på dej och henne när ni kysser varandra och undertexten "Jag älskar dej ****** *********"
Och till henne säger du att du inte har någon aning om vem jag är?!
Ja grät mej till sömns den dagen jag fick reda på det, och jag får fortfarande kämpa mot tårarna nästan varje dag.
Den där kyssen som betydde så mycket för dej, den existerade tydligen inte, du har tydligen aldrig träffat mej eller pratat med mej. du vet tydligen inte om att jag finns?

...Skulle inte tro de. Du ljuger så sjukt mycket. varför fattade jag inte de, ja borde ha förstått att du e ett jävla svin! jag visste de ju, men ville inte inse se. Kanske behövde det där då.
Tack! Du har verkligen hjälpt mej!
-Nu kommer jag aldrig att kunna lite på en kille igen!
TACK!

Du vet vem du är...


sagabagare

han är så dum dum dum! Ett riktigt jävla svin :/



PUBLICERAT: 2009-11-13, 12:54:40 | URL: http://imemii.blogg.se/
Malin

Men maggie, är det han du pratade om i borgvattnet? :'(

SVin finns det allt för många utav!



PUBLICERAT: 2009-11-16, 00:19:31 | URL: http://www.surfland.se/mallanmamma

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: