2009-09-29
 17:17:38

Bra start på veckan, alldeles tom i huve :P

jag får ju nåt fel! jag har fortfarande ingen msn på den här datorn, och ja kan inte fixa tillbaka den heller, e-buddy funkar inte av ngn anledning och inte y-tube heller...F*ck

asså jag har varit helt borta både idag och igår! jag vet inte vad det är med mej haha.
Igår såg jag att bea hade färgat håret (Det var skitsnyggt bea!) Så ja skulle springa in i rummet där hon satt, ja råkade sätta ner foten precis före listen så ja flog i en boge "I belive i can fly" och gjorde en faceplant haha. Idag när när vi skulle käka så fanns det annanas (a) så ja tänkte gå å ta de, tog en bricka å sen hädde jag upp annanasen...på brickan! xD haha, ja hade glömt att ta en tallrik. *smart flicka*
när ja skulle gå å kasta de så såg en mat tant mej å kolla på mej som om ja vore dum i huve xP

...kanske jag är åxå? lol


beaboy

tack! =D<3



PUBLICERAT: 2009-09-30, 20:05:36 | URL: http://www.beablogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: