2009-09-11
 21:46:52

händelserik dag? :P

känner att ja inte har uppdaterat på ett tag ^^

först var det skola som vanligt, jag gick till nellie runt halv 8.
vi skulle ha biologi sista lektionen men alla var klar med allt och vi hade vikarie så vi fick sluta tidigare!
på matten tömde edvin en penvässar grej i håret på nellie av nån anledning :O
...de var ganska svårt att få ut all blyetch å grejs!
edvin fick för sej att de var "små tomtar" på vinden så alla killar behövde "gå på toa" och till slut var det tomt i klassrummet ^^

efter skolan åkte jag med nellie hem och gick där ifrån, sen bytte jag om och gjorde mej i ordning inför kvällen
jag for in till birsta med tjejerna och gick runt å kolla lite ♥
runt halv 7 gick vi till scenen där Alexander Ryback skulle uppträda! ♥
det skulle börja kl 7, så dom sista minuterna stod man så troångt att man inte kunde röra sej en millimeter
och räknade ner minuterna.
han kom upp på scenen runt 20 över.men fint folk kommer alltid sent...eller hur är det?
han var iaf jätte duktig och vi hade kul! ♥
sen tog vi bussen hem, å jag mötte syster på bussen :)
sen kollade jag på det lilla av idol som var kvar och nu sitter jag vid datorn.



folk börjar tröttna, men fint folk kommer alltid sent


gitarristerna är på plats. nu fattas bara en norrman med fiol...


den som väntar på nåt gott väntar alldrig för länge ;)


"if you treat me like a boy, i'll treate you like i girl"


folket idag :)


väntar på bussen






memii

hahaha, jäklar vad snygg jag blev på sista bilden xD



PUBLICERAT: 2009-09-14, 17:28:00 | URL: http://imemii.blogg.se/
mitt namn är bertil :D

aa som fan :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: