2009-09-12
 14:30:09

Izzy och rock! ♥

Idag ska jag till saga på födelsedags fest, så jag for in till stan med mammsen och sis :)
vi kollade runt på lite allt möjligt, sen gick vi förbi ett cafe´ inne ¨på IN och jag sa
"Åh där är det heliga cafee´t!" det var där ja träffade snake of eden i januari. iaf så blev cafeet
ännu heligare när jag fick syn på vilka som satt där på samma plats som då!
jag blev aldeles stel å sa åt carolina att kolla dit, där satt Izzy och Rock! ♥
jag gick dit och hälsade på dom och kramade båda, sen satt jag där med dom ett tag och snackade
om lite allt möjligt. Nåt som gjorde mej ganska glad var att dom kommer ihåg mej sen dom träffade mej sist ♥
Dom ska till japan och spela snart, å så ska dom ha ett gig här i sundsvall om typ en månad.
ja ska fråga dom om datum å plats sen :)
dom frågade vad ja hade för mej inne i stan så ja berättade att ja skulle köpa en present åt en kompis,
Roch berättade att dom bruka köpa lite sjuka grejjer till sina kompisar, dom ha en rödhårig (naturligt) kompis som fyllde år, å då hade dom köpt röd hårfärg åt han som en kul grej xD
men Izzy tyckte i alla fall att jag skulle köpa en guldfisk åt saga =)



Jag fick deras autografer på väskan som jag fick av carolina efter att hon var på mallorca ♥
sen tog jag kort på dom, å dom tog kort på mej tsm med dom, men ja hade glömt kameran hemma (IGEN!)
så vi fick ta med min dåliga mobil kamera...
sen skulle dom gå å köpa ngt, så vi sa hejdå och den gick ja å köpte en present till Saga :)

Izzy och Rock ♥
...hatar kvalliten, men nu ska jag fan bära med mej kameran överallt!


Izzy och jag ♥


å Rock och jag ♥


Madde

AWWIIE är så sjukt avis på dej :D



PUBLICERAT: 2009-09-12, 15:33:18 | URL: http://maddelita.blogg.se/
Tilda

Moaha, snygga bilder ;)


beaboy

haha förlåt... men vilka är det? xD



PUBLICERAT: 2009-09-13, 22:06:24 | URL: http://beaboy.blogg.se/
D E L L A

Ha en fin söndag :)!



PUBLICERAT: 2009-09-20, 10:07:09 | URL: http://dellas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: