2009-09-22
 15:23:33

tråkigt...igen

idag när ja gick till nellie så fick ja se hennes nya piercing, och fan vad snyggt det var! :D
önskar att jag fick pierca men men, nej de får jag ju så klart inte! :@
igår träffade jag emma för första gången på typ 2 veckor.
hon har varit i spanien och blivit neger ;)
jag fick ett jätte fint armband som det står maggie på, och en as snygg ögonbryns piercing! ♥
nu fattas det bara ett hål :(

efter skolan gick ja hem å nu sitter jag här och bloggar, ja har försökt ringa carolina och fråga om ja får låna datorn men får inte tag i henne. jag lånade den endå och hoppas på att det går bra, haha jag kommer knappt ut ur rummet fatt det står en dörr framför ^^
men nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, så om någon vill hitta på ngt så slå en pling



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: