2010-04-01
 20:21:56

1 APRIL 2010

hallå där!
Emma for hem för ett litet tag sedan bara och nu sitter jag på rummet nyduschad och fräsch. Jag har i inpackningen som jag köpte på stan idag, den ska sitta klar i en kvart innan man sköljer ut den. Hoppas att den är bra! Skolan gick snabbt, jag hade nästan glömt att jag var där idag. jag slutade runt halv 11-tiden och följde med emma hem då. Sen tog vi bussen in till stan och gick runt lite där. Jag köpte bara inpackningen och emma köpte lite kläder. lite senare kom niklas in till stan och hämtade busskortet som jag hade lånat och sedan skulle han vidare. Jag och emma tog en sväng in på sundsvall chokolate house och hälsade på annelie. Efter det kom Lars och plockade upp oss å vi for hem till mej. Vi har knäppt massa foton å lekt lite med photoshop elements.

snart ska jag gå iväg och sköla ut håret, sedan ska jag nog städa lite på rummet. Det kan behövas! Har kläder i en stor hög just nu. har inte orkat vika ihop å stoppat i lådor sedan jag tvättade. Jag är nästan på lite städ humör nu, hoppas att det håller i tills jag är färdig med allt annat. men nu ska jag skölja ut håret.



Några av bilderna :)
Over and Out!


Laxon

vi hade så JÄVLA KUL!!! :D<3



tycker åtminstonde jag :D (A)

hohoHOhohohOH

och jag tycker los duos och jagos ska träffas imorn oxå, om båda inte har planer vill säga ;)



och nu har jag oxå varit duktig på att kommentera (A)


alexundra

ooh, ditt hår ser amaaazing ut! =D =D =D



PUBLICERAT: 2010-04-08, 23:08:21 | URL: http://alexundrakakansson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: