2010-04-23
 15:47:02

23APRIL2010

äntligen fungerar internet igen! Jag har varit dålig med uppdateringen på grund av att problem med trådlösa. Eller, alla 3 nätverk här hemma har varit igång men datorn har inte kunnat hitta något. Det berodde tydligen av någon slas nätverks strömbrytare eller vad det heter på undersidan av datorn som pappa hittade.
Ikväll ska jag in till stan. Först ska jag byta ut glaset i glasögonen, eftersom att jag behöver ny styrka. Sedan ska jag kolla på Måsen. En teater uppsättning  som några som jag känner är med i. (estet treornas slutproduktion för övrigt.) Jag skulle egentligen ha varit med i den också men hade ingen tid. jag känner att jag har ganska fullt upp ändå...
igår fick jag för mej att jag skulle redigera några av bilderna från gotland. Jag blev i alla fall lite nöjd med resultatet. Ni vet ju att det var ganska dimmigt då jag var där. Om inte annat så kan ni kolla på bildera från äldre inlägg. Jag funderar på om jag ska lägga uppresten också men det blir nog lite för drygt för att sitta och göra på bloggen. Men dom redigerade kan jag ju visa i alla fall



lite överredigerad men annars helt okej. lilla bilden är orginal, klicka för att förstora.


här tog jag bort den irriterande P-skylten och ändrade nivåer. lilla bilden orginal,klicka för att förstora.


ganska random bild, ingen idé att ladda upp ens, men har inget bättre för mej så varför inte.
lilla bilden är orginal, klicka för att förstora.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: