2010-04-25
 15:16:59

25 APRIL 2010

Tjena tjena! Idag modellade jag för emma som köpt en ny kamera. Jag fick låna en röd klänning med vita prickar på av carolina. Sedan fixade hon en rockabilly frissyr och sminkning på mej. Sedan för jag och emma iväg till Merlo slott och fotade där. Det var lite småkyligt men det blev varmt så fort man kom ut till solen. Vi tog totalt 82 bilder på typ 2 och en halv timma. Man kan ju tycka att det är ganska lite bilder men det tar tid att ställa in vinkel, fokus, få solen från rätt håll och allt. Speciellt när man använder stativ. Nu är jag i alla fall hemma och jag är jätte trött! så jag funderar på att råka slumra till en stund...Ni får se någon bild imorgon eller något sånt. Jag har dom inte nu.


Emma

:D

- Har inget att säga x3



PUBLICERAT: 2010-04-25, 20:17:38 | URL: http://www.canidaeblog.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: