2010-04-03
 18:55:50

3 APRIL 2010

glad påsk!
jag kom hem fö inte så länge sedan och nu fitter jag här å målar naglarna. Vi for iväg till ockelbo igår och bodde i husvagnen på en camping över natten. Vi skulle hälsa på mormor, och Gunnar å Erik var där också. Det har väl inte hänt något värt att blogga om medan jag har varit borta. Jag har lekt massa med photoshop för att fördriva tiden. kan ju sätta in en bild eller två så ni får se hur man underhåller sig när man har tråkigt ;)
nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. jag har inga roliga bilder kvar att leka med och är bara allmänt uttråkad så vad gör man?

riktigt vacker bild om jag får säga det själv ;P


laxon

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



den här ägde lätt sönder den på dej och mej xd


M a ll a n m a mm a

HAHAHHAHAHHAAHA sexigt maggie sexigt!



PUBLICERAT: 2010-04-04, 22:31:49 | URL: http://www.surfland.se/mallanmamma
M a ll a n m a mm a

svar: Enligt rykterna var det bara ett aprilskämt ;)



PUBLICERAT: 2010-04-05, 13:01:50 | URL: http://www.surfland.se/mallanmamma

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: