2010-04-09
 17:42:34

9 APRIL 2010

nu sitter jag i Gunnars lägenhet i sthlm. jag och mamma tog först tåget mot gävle och sen bytte vi till stockholm. Nu har vi gått runt på stan i några timmar, hittade några roliga affärer. bland annat en affär på 2 våningar full med vintage (50-tals) kläder. och så var jag in på top streetwear och massa andra affärer. men jag har faktiskt varit jätte duktig och inte köpt nånting! amazing ;)

men nu orkar jag inte skriva så mycket mer. imorn drar jag vidare till gotland. kanske uppdaterar nånting då, vi hörs. Over and Out!


alexundra

OOoooh! Vart hittade du den affären??? :O :D:D:D:D:D



lycka till btw! =D



PUBLICERAT: 2010-04-09, 17:51:52 | URL: http://alexundrakakansson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: