2010-04-28
 08:37:54

Modell på Merlo slott

Hej där!
I söndags modellade jag för emma på merlo slott. Det var skit kallt och jag blev sjuk efter det men det var värt bilderna! Vi hade jätte kul och jag fick låna kameran och leka fotograf ett tag också. ^^
Jag tänkte lägga in några få bilder nu. Det kanske kommer fler senare men just nu får ni nöja er med det här.




Det här var en oseriös bild men det visade sig att den blev väldigt bra ändå.





Modell: Jag
Fotograf: Emma

Så nu får ni gott folk vara snälla och kommentera :)


Mallanmamma

du är så vacker <3



PUBLICERAT: 2010-04-29, 09:03:37 | URL: http://www.surfland.se/mallanmamma
Sarah/Johan & Edith

Hej Maggie!



Vad fin du är på bilderna! Har du fått veta ngt mer om Gotland?! Vi håller tummarna för dig! Du är välkommen till gbg när som helst! Många kramar från oss!


Sarah/Johan & Edith

Hej Maggie!



Vad fin du är på bilderna! Har du fått veta ngt mer om Gotland?! Vi håller tummarna för dig! Du är välkommen till gbg när som helst! Många kramar från oss!


nellie

naawww, snuttit ! :D



PUBLICERAT: 2010-04-30, 14:00:25 | URL: http://nelkie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: