2010-08-11
 12:37:07

11 Augusti 2010

Tjena tjena!

Nu är det bara 9 dagar kvar tills jag flyttar! Kan ni fatta det! 9 dagar! Det betyder att det är mindre än 10 dagar kvar! Jag måste snart börja packa alla grejer, och tvätta måste jag göra så att jag bara har med mej rena kläder!
Betyder detatt det bara är 12 dagar kvar till skolan börjar? Ja, jag tror det! Jag vet inte hur det är med er, men jag längtar faktiskt!
Jag tror att vi ska till något läger på Fårön nån av dom första veckorna för att lära känna varandra, Sen kommer jag ju inte att ha matte och svenska och såna lektioner som er när jag börjar. Det får jag inte förrän halva terminen har gått. Det ni! ;) haha

Längtar ni tills skolan börjar? Träffa allt folk och så menar jag.
Jag blir lätt ganska uttråkad på sommarlovet, Det är inte det att jag saknar lektioner och sånt, Det gör jag verkligen inte! ...Men jag tycker att sommarlovet kan vara lite kortare, att sommarlovet e typ 4-5 veckor och sen får man fler kortare lov i stället. Låter inte det ganska bra egentligen? Att ha lite kortare lov ofta i stället för ett enda långt lov en gång om året? Ni behöver ju inte hålla med mej, men alla har ju rätt till en åsikt eller hur?



Jag måste tvätta kläder, och börja packa.
Det är inte långt kvar nu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: