2010-08-21
 19:29:17

21 Augusti. 19:20

Nu har jag nyss ätit. Marie bjöd mej, mamma och pappa på middag. snällt :)
Det blev en sorts fisk gratäng med potatis, och till efterrätt fick vi blåbär.
Jag håller på att packa upp alla mina saker, men mina kläder får inte riktigt plats...
Jag ska lösa det på något sätt. Bara jeansen tar upp en hel garderob och jag har fortfarande en orörd IKEA kasse med tröjor. Mamma har hjälpt mej med gardinerna och pappa håller på med internet. Just nu surfar jag genom hans mobila internet. (fast på min dator)
Nu ska jag fortsätta att packa upp så vi får höras nånting :)
Pusshej <3



Madde

Fortsätt uppdatera kvinna!


Rebella

Hey! Får jag fråga en sak bara.. E det du som e maggie? Som har haft lunar hette då sug min snopp? Hade massor med piercingar, smink osv. Typ "emo"

E 90a och heter Magdalena lindgren..


maggie

Nej det är inte jag



PUBLICERAT: 2010-09-02, 20:25:35 | URL: http://magdalenalindgren.blogg.se/
Rebella

Ok!


Emma Schnauz

SKRIIIIIIIIV SKITUNGE!! SKRIIIIV!!!


Maggie

Men Emma, Jag har ju inte haft något internet :O



PUBLICERAT: 2010-09-19, 11:55:58 | URL: http://magdalenalindgren.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: