2010-08-10
 12:45:46

bara för att jag inte har något bättre för mej

Namn: Magdalena
Piercingar: the ears
Tatueringar: ingen
Längd: 164?
Skostorlek: 38
Hårfärg: brun just nu
Fräknar: nej du
Önskar du att du bodde någon annanstans?: flyttar ju om 10 dagar :)
Vilket schampo använder du? frank provost
Vad är du rädd för? att drunkna! Har drömt om det flera gånger och vaknat av att jag inte får någon luft
Filmen du köpte? koper inte filmer
Låten du hörde: Rihanna ft Eminem - love the way you lie
Personen du ringde? Emmathe Lind
Personen som ringde dig? Emma the Lind

FAVORIT ..
Låt:
finns så många
Kläder: Skjortor! helt klart!
Film: Switch
Bil: veteranbilar is the shiet!

SENASTE ..

HAR DU NÅGONSIN ..
Gråtit över en kille?
japp
Gråtit över en tjej? ingen aning hurrudu
Ljugit för någon? guess so?
Varit i slagsmål? nejnej :)


ANTAL
Gånger ditt hjärta brustit?
hmm...minst 2
Hjärtan brustet på grund av dig? inget vad jag vet
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? dom flesta skulle jag tro?
Gånger ditt namn varit med i tidningen?hehe jag har inte räknat men det har ju hänt ett antal gånger :D

SENASTE ..
Boken du läste?
House of night - svart ängel
Personen du fick e-mail av? nån random, "glöm inte att du kan vinna en tv" ...blablabla skräppost
Personen du fick sms av? Emma the Lind
Gången hela din familj åt middag tillsammans? nån vecka sen
Saken du köpte? hmm...jag vet faktiskt inte
Vad har du gjort idag? ingenting hittills
Brukar du svära mycket? mjo
När stiger du upp på morgonen? då jag vaknat och piggnat till
Vad har du på dig? jeans, tröja, skjorta och allt man har under
Vad ska du göra ikväll? vet inte, något blir det i alla fall :)
Vad är du allergisk mot? fjortisar

Använder du hårspray? yes
Kan du stå på händer? sist jag prova gick det =D ...fast det var ju inte igår precis...
Håkan Hellström eller The Ark? nästa fråga
Salt eller socker? socker (a)
Gillar du ketchup? yeppyepp
Är du glad nu? ja varför inte?
Var du glad igår? det också
Vad dansar du till? hiphop så klart :D 
Stockholm är… ? fullt med bratz
Göteborg är… ? bästa staden i sverige!
Kan du sjunga? jag tror det? ...beror på låten antar jag
Spaghetti eller makaroner? spaghetti
Land du vill besöka? Bring me to the United States of America!

 


Mallanmamma - studerande ung mamma

haha ja inte är jag nöjd som mamma en sådan gång ;)



PUBLICERAT: 2010-08-10, 13:14:25 | URL: http://www.surfland.se/mallanmamma

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: