2010-12-01
 18:46:42

1 december

Hörrni nu är det bara 24 dagar kvar tills julafton! och om 22 dagar kommer jag hem och får träffa hela gänget där hemma. Sista lektionen var inställd idag så vi fick sluta efter klassrådet runt...halv 12 tiden?
Imorgon har jag filmkunskap första lektionen borta på A7 så jag börjar inte förrän kvart i 10, sedan är det matte borta på Säve och efter det ska vi se på en film på svenskan. Vi ska bort till A7 och kolla i visningssalen så vi får sitta i hyffsat bekväma biosalongs fotöljer och se filmen på storduk i stället för att sitta på hårda plaststolar och kolla i ett klassrum.
Idag lyckades jag till slut att ta mig bort till Öster och handla mat. Det behövdes kan jag lova! Hade ingen mjölk och...F*N! Jag glömde köpa smör kom jag på nu! jaja jag handlade lite behövligheter i alla fall. Blev jätte glad då jag gjorde ett kontoutdrag och såg att jag hade mer pengar en jag väntat mig :')

Just nu håller det på och städas för fullt. eller, nyss. Just nu uppdaterar jag bloggen för en gångs skull men i alla fall. Jag ska fortsätta med städandet igen strax hade jag tänkt. Om jag inte råkar slockna innan dess. Sängen ser väldigt lockande ut...*Skärp dig Maggie!*




jobba på jobba på jag har långan väg att gå...


Köpte även den här som jag var i stort behov av. Gott luktar den också :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: