2010-12-13
 19:12:55

13 December

Det här är ju värre än en fredagskväll i visby när det är lönehelg.
Vart kommer alla poliser ifrån? Om det var i förrgår eller när det var så hörde jag massa sirener utanför mitt fönster, det lät i minst 5 minuter. Sedan idag när jag var på öster med Fannie, Hedda, Jossie och veronica så möte vi 3 poliser i full uniform som gick runt och verkade vara lite på sin vakt. när vi gick mot åhlens så mötte vi en stor polis bil (inte en sån där volvo v70 eller vad det är dom har utan en stor van) som körde runt på öster den också. Sedan när vi gick ut och skulle vidare in till coop så stod dom där poliserna där igen. Jag köpte det jag skulle sen gick jag hem med grejerna. Tog en liten powernap, käkade middag och gick in på rummet igen. Vad hör jag inte då utanför mitt fönster om inte ännu fler sirener?
Vad handlar allt det hä om? Vad kan ha hänt i lilla Visby?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: