2010-07-12
 20:32:17

12 JULI 2010

Hej igen, och ursäkta att jag är så dålig på att uppdatera...
Jag är helt enkelt för lat för att sitta och skriva, eller så har det inte hänt någonting tillräckligt intressant för att jag ska orka.

Idag har jag i alla fall varit till frissören och klippt mej. Det här var faktiskt första gången som jag blev helt nöjd med resultatet. Frisören har ju alltid gett råg och sagt att "Men jag tror att det blir bättre om vi gör så här" , och så litar man på det som frissören säger eftersom att han/hon är mer kunnig om hår än jag själv. Senare när man kommer hem så blev det inte alls som man hade tänkte sig. Den här gången höll jag inte bara med utan jag förklarade klart och tydligt hur jag ville ha det. Det är klart att jag lyssnade på vad frissören sa och tog åt mej och höll med om vissa saken men jag gjorde inte som jag brukar och bara hoppas på det bästa att det i alla fall blir någorlunda likt det jag sa att jag ville ha från början. är det bara jag som inte riktigt vågar säga emot "proffsen"?

När jag kom hem så tog jag en glass och la mej ite i solen och läste en ny bok som jag har börjat på. Jag vill ha resten av böckerna i serien också men dom är ju så dyra... 159 spänn/st. 
Jag skulle egentligen ha varit med Erika idag efter att jag var klar hos frissan, men när jag kom hem så fick jag inte tag i henne. Sedan gick jag och bratade lite med grannarna bara för att fördriva tiden och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. 

Jag och Emma ska börja med ett nytt foto progekt, bara att hon behöver två till modeller den här gången. jag tror att jag vet vilka vi ska fråga. Jag ska inte avslöja ämnet på något sätt men vi har kollat på kläder för några veckor sedan, så vi tänkte hyra dem och använda oss av. Sedan antar jag att vi samlar ihop lite mer saker också så klart. 
Jag tror i alla fall att bilderna kommer att bli jätte bra. Emma brukar veta vad hon håller på med när det gäller foto, Annat är det i köket ;)  haha förlåt emma, jag var bara tvungen att avslöja din "flammande" sida ;)



result ;)


Mallanmamma

fan det blev kalassnyggt det där!!

:) min tur nästa, haha!



PUBLICERAT: 2010-07-15, 14:33:48 | URL: http://www.surfland.se/mallanmamma

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: