2010-07-25
 14:20:23

25 JULI 2010

Hej hopp!

Vilket skitväder det är nu!
Och inte blir det bättre att jag snart har läst ut boken heller...Jag vill inte att den ska ta slut!

I alla fall, back to buissniss.
Igår var jag till ragunda och kollade på "En midsommarnatts dröm" Med bland annat Sven wolter, Kim andersson och Anita Nyman i rollerna. Teatern var jätte bra, och om man tycker om teater borde man absolut gå och se den!
Det är inte många föreställningar kvar nu, den sista är den 29 Juli skulle jag tro, men om det finns biljetter kvar så köp!
Teatern inehåller många skratt, och utspelas vid sveriges enda och unika vridläcktare där man snurrar runt själva platsen där allt utspelar sig!
Efter teatern bjöd skådespelarna upp till dans. När allt var slut så gick jag fram och hälsade på Sven Wolter och pratade med han ett tag också. Sedan hälsade jag på några som jag känner sedan praoen på teater v-norr.

Nu tänkte jag gå ner och käka lunch, men först så bjussar jag på några bilder :)


Och den här tog jag bara för att jag hade så tråkigt i bilen ^^


Döda fallen                                 vridläktaren.


Hupp hupp hupp


Solnedgång



Svennis och jag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: