2010-07-27
 15:55:59

Det börjar kännas overkligt nu...

igår när jag låg i sängen och skulle sova så slog det mej att "Shit! jag flyttar ju om mindre än en månad!"
Jag har ingen ångest eller är orolig eller något sånt, men ändå. Jag ska trots allt flytta väldigt långt hemifrån!

Igår for jag och mamma in till birsta, vi skulle kolla på påslakan och gardiner och sånt som jag ska ha med mej ner till Visby, men i stället så köpte jag två BH-ar och tillhörande underdelar. Lägger inte ut nåra bilder, jag tycker att det är lite...jag vet inte...billigt att lägga ut bilder på sina underkläder, och typ halvnakna bilder på sig själv på bloggen.
Visst, Bikini bilder e ju okej om det är bilder från till exempel när man varit ute och badat eller något sånt, men typ ego bilder i bikini inne på toan? Nej tack!
I alla fall, Sedan gick vi in på akademibokhandeln och köpte en bok som jag ska skriva in en massa recept i.
Jag måste ju ha någoting att gå på där nere! kan ju inte käka makaroner varje dag...
Jag kollade på resten av böckerna till serien jag läser. Jag blir ju tokig nu när jag har läst ut tvåan och inte har tillgång till nästa bok! trean och fyran finns att köpa så när jag får pengar ska jag göra det! Femman har inte kommit ut än, men dom får skynda sig att släppa den! annast så vet jag någon som kommer att få ett psykbryt...

Nu ska jag i alla fall sova en stund.
-jag fattar inte hur jag kan vara så sjukt trött?!?!?!


Förresten, jag har blivit rätt mörkhårig har jag sett på utväxten. Jag har ju alltid varit blond men nu verkar jag vara typ brunett! Så för att slippa bleka utväxten hela tiden så funderarjag på att färga håret brunt.
Utväxten blir mer diskret, och dessutom är färg billigare än blekning!
Vad tycker ni?

                                                                          

                                Brunett?                                                             Blondin?
                Konstig bild I know, Just live with it!


vera

läser oxa house of night böckerna :D dom e braaa


nellie



PUBLICERAT: 2010-07-28, 12:17:53 | URL: http://http:/
nellie

haha, de blev nå cp fel , därför blev kommentaren ovanför blank. Men de jag tänkte säga va: färga de brunt, roligt med en förändring (som jag skrev på din bilddagbok) ;D



PUBLICERAT: 2010-07-28, 12:18:52 | URL: http://totallyawesomebuddy.blogg.se/
Emma

Tycker du ska ta blont. Mer dig, haha :]



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: