2010-03-27
 19:48:38

27 MARS 2010

hej alla glada! och ledsna om ni nu är det.
Jag ska försöka att börja blogga igen, jag vet att jag har sagt det flera gånger men det kan faktiskt funka. ^^
Jag har kommit fram till att det är inte att skriva som är det jobbiga, för när jag väl har börjat så finns det helt enkelt inget stopp. Jag kan skriva hur mycket som hellst. Ni ser ju, jag har skrivit 3 eller snart till och med 4 rader om att jag ska börja blogga igen! Det är helt enkelt att öppna internet, komma in på sidan och logga in som jag inte orkar göra.
Vad ska man säga? Just nu sitter jag och är social med Carolina medans hon sminkar sig och väljer kläder inför kvällen. själv ska jag nog inte hitta på något spec. Blir väl till att kolla på någon film och vara allmänt onyttig. Fast jag känner nästan för att börja bli lite smånyttig sådär. ^^
Ska kanske gö en liten ansikts peeling och bara ta hand om mej ikväll? låter ganska trevligt tycker jag.
Imorse beställde jag hårförlängning!  Jag har äntligen både lyckats få ihop pengar och övertala mamma att få köpa det! De är duktigt av mej tycker jag!
Tror inte att jag har nånting mer att säga, lämna lite kommentarer så jag får nåt att läsa!
Det är nog också en sak som gör att jag inte orkar blogga, att jag aldrig får kommentarer!
Både bilddagboken, Bloggen och facebook blir tråkigt om man inte har kommentarer att läsa!
Det var allt jag hade och säga. :)

Måste säga att jag såg väldigt smal och bredaxlad ut på den bilden.

Over and Out



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: