2010-03-29
 14:04:31

29 MARS 2010

Sitter vid datorn och lyssnar på Taylor Swift på spotify. Ska ta bussen in till stan kl 15:45.
Klockan fem ska det dansas som bara den! Jag kunde inte komma förra veckan eftersom att jag hade varit sjuk och skulle inte anstränga mej för mycket. Vi är nästan klar med dansen tror jag. vi har lagt till nåra steg och ändrat lite mitt i dansen så man blir lite förvirrad men annars så går det faktiskt riktigt bra. Jag har pratat med Lena nu också. (eller mailat rättare sagt) Jag ska förbi estraden på kvällen någon gång på torsdag och få hjälp med texten inför intagnings provet. Jag hoppas verkligen att jag kommer in på scen gymnasiet, Det här är verkligen en jätte chans för mej! Provet har 3 delar.

*Grupp övningar
*Kort text på scen (inför 2 lärare+2 elever)
*Intervju

Efter det så får vi äta lunch på skolan där. Jag kommer inte ihåg vad den heter. Sen blir vi guidade runt där och får se oss omkring. Det känns som att det kommer att vara jätte fint där! Skolan har bara funnits i knappt 10 år så den är säkert ganska fräsch tror jag.

Hårförlängningen kommer troligtvis imorn eller övermorn! Jag hoppas verkligen att det är rätt färg nu! jag kaske måste bleka mitt hår lite men vi får se helt enkelt. Carolina ska hjälpa mej att sätta in det. Det blir nog på fredag skulle jag tro eftersom att jag är upptagen i stort sett hela veckan och på måndag åker hon till skottland så. Fredag eller söndag blir det. På lördag åker vi till mormor i ockelbo så då kan vi inte sätta in den. Det tar kanske inte hela dagen att sätta in hårförlängningen heller, bara någon/några timmar. Vi får se helt enkelt, jag har ingen aning. ^^

ungefär så här fin känner jag mej just nu...inte särskillt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: