2010-03-31
 06:51:10

31 MARS 2010

Godmorgon! Jag lyckades kliva upp idag utan att snooza i en halvtimme, och man blir faktiskt piggare av att inte snooza! Det är bättre att ställa klockan lite senare i stället. Jag är inte det minsta trött just nu av någon anledning.
Fast jag hade kunnat sova ett tag till för jag är redan klar med allt nu! Jag ska inte duscha på morgonen för att förlängningen måste självtorka och då hinner det inte bli torrt innnan jag ska gå till skolan.
Håret är inte helt klart än. Jag har bara 2 paket insatta nu och jag ska fem. (2 paket är 40 slingor) Så inte ens halva förlängningen är i. nu är det så där tunnt som alla fjortisar har sin förlängning! HA-HA fattar dom inte att man måste ha lika tjock förlängning som resten av håret?! Jag måste klippa in mitt egna hår ochså så att det går ihop med förlängningen så att det inte blir en kant. Det blir till att ha fläta idag i alla fall.



Första bilden skulle egentligen ha kommit med i det föra inlägget men jag hann inte slänga in den så den får joina nu i stället. dom andra är för att visa håret (och för att jag började knäppa massa ego-bilder nu bara för det)


mallanmamma

Nice jag vill också förlänga mitt hår :D



PUBLICERAT: 2010-03-31, 07:08:24 | URL: http://www.surfland.se/mallanmamma

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: