2010-03-31
 14:38:18

are you pig and cry today? :P (jo jag vet att det är grammatikfel mm, lite det som är meningen)

Hejsan!
Jag tänkte börja med att berätta svaret på gåtan som jag hade i bloggen för någon dag sedan.
Smarta Malin kom på svaret!
Eftersom att mannen träffade kvinnan på sin fars begravning så tänkte han att om hans mamma också dör så måste det komma en till begravning och då får han antagligen träffa kvinnan igen.

Idag ska jag ha utvecklings samtal och efter det så ska jag sätta in resten av löshåret. Jag ska nog städa lite på rummet nu innan jag far iväg till skolan igen. det börjar 16:15 för dom som är intresserade. Jag har väl inte så jätte mycket mer att saga. Jag fick inte så jätte mycket kommentarer för håret. Kan nog bero på att längden inte syntes riktigt lika mycket när jag hade fläta. Undrar hur det blir imorgon när jag (antagligen) har utsläppt då?
Jag måste ju klippa mitt hår så det inte ser dumt ut som sagt så vi får väl se hur det blir.

Just nu så ser håret ut på det här viset



Over and Out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: