2010-03-21
 17:25:36

bilder

hejhopp. Nu har febrn gått över. Vilken tur jag har då, måste var frisk nu eftersom att de bär av till hassela på tisdag. friluftsdag och jag ska ju så klart åka bräda! Fattar inte att folk kan välja pulka å promenad när man får åka gratis i backen! eller för dom som hellre vill åka på paradis badet så gick ju det också. aja kul ska det bli. jag ska försöka lära nellie åka bräda. lycka till med det! nu menar jag inte att de e nellie som e dålig.Det e jag som e de, på att vara lärare. ja kan ju inte förklara å visa. skit svårt ju! sen e ja inge proffs på att åka själv heller men jag kan Typ Hoppa. Hoppar med farten, jar försökt trycka ifrån själv men de e as svårt! Och så kan jag åka offpist men de e ju lätt å skära ner under snön å så sitter man där man sitter kan jag lova ;) Har förjat gasa på mer i backen nu också, hinner ja väl inte stanna istället xD

Lekte lite med camen nyss, jag har ju så tråkigt. Ja bjussar på nåra av bilderna bara för att jag e så snäll och vågar bju på mej själv ;)

Hej jag heter Anna Anka.

 

 






Slur på det roliga :)
Over
and Out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: