2010-03-20
 12:54:09

Hej feber!

Har varit hemma från skolan sedan onsdags. har inte lika ont i halsen nu och jag mår mycket bättre.
Då tror man ju lätt att Ja jag är frisk! Men nej, inte då. Hostade hela morgonen och så tyckte mamma att jag kändes varm. Happ, då kollar man tempen. 36, 37, 37,5,6,7,8,9 38. 38 graders feber. Kul. Det blir till att vara hemma idag också. Synd på en sån solig dag då man hör fåglarna utanför fönstret. Dessuton så fyller min kusin Wilma 4 år idag så jag skulle på barn kalas och gratta henne. Och ikväll var det tänkt att vi skulle åka till Stina och Bosse eftersom att bosse fyller år. (hmm, vad fyller han? 80+ i alla fall, eller e det 90+) Men det missar jag också eftersom att det är inte bra att smitta ner folk som e så gamla! kanske inte borde smitta anra heller.

Pappa fixade ett acount till mej på voddler, (online voddler, har den man laddar ner också men den funkar inte på mitt grafikkort...) Så jag provade kolla på film på den.

1: Det hackade
2: Det hackade
3: det hackade
4: det gick inte att stänga ner (fick ta fram aktivitetshanteraren)
5: Det funkade inte
6: tog mej inte ens igenom reklamen

Ungefär något i den stilen ja.
Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag. Saknar socialt umgänge! 4 dagar utan att träffa andra än familjen! men livet e hårt...



Klaga inte jag e sjuk!
Over and Out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: