2010-03-13
 11:37:11

internet e tillbaka

Nu har jag fått tillbaka internet igen. skönt!
Solen skiner och snön smälter, börjar verkligen längta till sommaren nu. Jag har fönstret öppet, det är ju så sjukt varmt inne på mitt rum, Men de får ja väl leva med eftersom att jag har husets varmaste rum. ^^
Igår var jag först in till stan och träffade niklas. ♥
Vi gick på bio och kollade på tim burton´s version av Alice i underlandet. Den var bra, men de e väl ingen film för 5 åringar. inte för att jag bryr mej så mkt om det men, dom högg huve av en drake å så vare nåt mer som jag inte riktigt kom ihåg. Först var det tänkt att jag skulle till natt i backen på kvällen men eftersom att det har varil plus grader å sol så tror jag att den antingen var väldigt slaskig eller att den var isig. inte riktigt då man vill åka. Så jag städade rummet istället. kanske inte så kul de heller men annars så hade jag ju inge fått tillbaka internet. Och de e ju ganska skönt med ett nystädat rum. :)
Vet inte riktigt vad jagska hitta på nu. Ska vara med Emma the Lind sen i alla fall. fi ska öva lite på repliker innan vi ska dra till eon och ha genrep. vi ska sitta och snacka i en soffa på timrå konståknings klubb´s is show. alla får komma och kolla på föreställningen imorn så klart. det är kl 17 i eon arena. inträde vuxna 50 kr, och barn 30 kr.


jag igår.


alexundra

Ja, vi syns på genrepet! =D



PUBLICERAT: 2010-03-13, 14:34:12 | URL: http://alexundrakakansson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: