2010-03-29
 20:07:42

stolt*

Tre inlägg på en dag! Det måste ju vara rekord! Det här har inte varit en bra dag känner jag.
Först attbara kliva upp och gå till skolan gör ju inte saken bättre. jag orkar inte kliva upp klockan sex på morgonen!
Och nu när det e sommartid och allt så kan man lika gärna säga att jag kliver upp klockan fem! Sen hade vi musik med en av mina favorit lärare. (ja, jag är en aning ironisk.) Innan det, det blir lite omkastat men vad gör man? ^^
så hade vi kemi. får veta att om jag hade typ 2 eller 3 poäng mer på senaste provet så hade jag fått VG. Jag var sjuk dom sista dagarna innan provet så jag missade ju ganska mycket antar jag. Hoppas bara att det inte påverkar slutbetyget. Det skulle vara ganska drygt att få sänkt betyg precis innan gymnasiet och allt. Det får verkligen inte hända! Jag måste komma in på gotland ju!!! höhö hoppas att någon lärare på den skolan råkar läsa min blogg och inser hur mycker jag vill det här och jag får en av dom där 16 platserna bara för att jag vill det här så gjärna ^^.
Nu ska jag packa inför hassela eftersom att vi ska dit imorn på friluftsdag. Sen ska jag sova extr tidigt idag bara för att jag är så sjukt trött just nu och måste upp ännu tidigare imorn för att fixa fika och undeställ å leta reda på vantarna mm. tur att jag har tillräckligt med energi för att orka plocka ihop det mesta idag i alla fall. 
Jag måste ta och lägga in lite ny musik på mobilen också, och ta fram mitt headset som ligger någon stans inne på mitt rum. man måste ju ha musik då man ska åka buss! och kanske vara lite social med folket också men det är en annan sak. God i am tired! haha jag hade bara tänkt att skriva ett kort inlägg på kanske 5 rader men et blev ganska mer. Det skenar bara iväg ju. på tal om att skena iväg! jag glömde att berätta det värsta som hände idag ju! Jag skulle ju berätta om min dåliga dag och så börjar jag snacka om en massa annat istället! Det här går ju inte för sig ^^.
Jag skulle gå till bussen eftersom att jag hade dans inne i stan idag. Jag går ungefär en kvart tidigare för att jag inte hade något bättre för mej och tänkte att jag kunde gå och sega lite så att jag inte skulle stå och vänta på bussen allt för länge.  (den skulle komma 15:45) när jag är utanför ica är klochan ca 15:35 och jag ser bussen åka förbi! Jag får springa ikapp den ungefär 30 meter, precis då jag når busshållplatsen så åker bussen iväg och jag får springa förbi en massa J*vla traktorer och grävmaskiner och knacka på bussdörren. Det värsta är att busschaffisen är otrevlig mot mej! när han kom 10 minuter för tidigt kan han väl ändå inte vara sur på mej för att jag springer ikapp och bankar på rutan?! Finns det nån busschafför som läser det här så snälla, berätta för mej varför alla buss chaffisar alltid är så arga/sura/irriterade då man kliver på? Om man ska jobba på en buss och träffa människor hela dagarna så måste man väl ändå vara trevlig och ge dom ett trevligt bemötande? Nästa gång det här händer ska chaffören vara trevlig annars så ska jag fiiisa honnom/henne i ansiktet!
Det var allt jag hade att säga.


Over and Out



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: