2010-05-01
 20:53:34

1 maj 2010

Tjosan!
Igår var jag med Nellie, Bea, Andres, Micke, GK, Marcus och Oscar. Först var vi nedanför Böle, och tog oss sedan vidare till stavreviken. Det finns väl inte så jätte mycket att säga om kvällen, eller ingenting som jag orkar skriva  i alla fall. Vi kom hem till Bea kl 01:00, och gick inte och la oss förrän...hmm vad kan klockan ha varit? Runt halv 5 eller något sånt tror jag. Sen låg vi och snackade rätt länge också så det blev inte så mycket sova.

Jag har gjort en ny blogg design som ni kanske ser. Jag är faktiskt ganska nöjd med tanke på att jag gjorde den helt själv! Det enda som jag inte kan lyckas fixa till är "om mej" och "kategorier/arkiv". Den är längst ner på sidan och ser helt mongo ut, jag vill ha den på vänster sida och att den börjar precis där senaste inlägget börjar. Bilden högst upp och sedan text, men inte ovanför och sånt skit.

Såhär vill jag ha designen.  Någon som kan hjälpa mej att fixa det där sista? Det är bara bilden och texten som fattas, själva headern å de e ju redan klars så det är bara det där lilla som fattas ^^
hjälp tack.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: