2010-05-10
 19:49:24

10 MAJ 2010

Först vill jag bara passa på att säga grattis till min älsklings muddah!
...För hon fyller 16 varv runt solen idag ♥

Idag fick vi sluta tidigare från skolan eftersom att killarna skulle ha livräddning i simhallen på idrotten. Så jag var väl hemma rint ett-tiden nånting skulle jag tro. Jag gick väl mest omkring och bara var i väntan på att gå till bussen. Som vansligt var jag tvungen att springa sista biten för att bussen även idag kom 10 minuter för tidigt! Jag är så less på att dom inte håller tiderna! Håller ni inte med?!
Inne i stan drog jag bort till Sax & Kam och träffade Tommie å Carolina. Syster min har nämligen ställt upp som hårmodell och ska gå på...Nån krog som jag inte kom ihåg vad den hette, nånting med oscar tror jag ^^
Det är i alla fall på fredag så alla som e 20+ får gå och kolla. När håret var klart stack jag iväg till dansen och bytte om. Sedan var det bara att köra igång. Jag börjar bli bättre på dansen men jag kommer ändå att fet faila på showen eftersom att jag har missat 3 träningar... ;(

Nu ska jag dricka juice, plugga lite So eftersom att jag har prov imorn och så ska jag kolla lite på film.
Ska kolla på Norbit, tror inte att jag har sett filmen så det måste göras eftersom att min favårit skådespelare är med i den! Eddie Murphy♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: