2010-05-03
 20:05:57

3 MAJ 2010

tiden går fort. det är bara lite mindre än en månad kvar av skolan. jag vet inte om jag skrivit det redan eller inte, jag kan ju berätta saker 70-11 gånger...Idag var skolan skit seg...So och dubbel fysik lektion. Inde det roligaste kanske. På musiken fick vi sluta tidigt, vi skulle bara skriva en kort grej sen vick man gå. Så jag och Nellie gick hem till oscar där vi var med han, Andres, Tobbe och Landin. Sen drog vi hem till tobbe och var bara allmänt social medan vi kollade på tv. Runt 3-tiden gick vi tillbaka till skolan för att hämta väskorna och sedan skulle jag till bussen. Men bussj*veln kom för tidigt så jag missade den. I stället fick nellie sällskap hem och jag fick åka bil in till stan senare.
dansen kan jag väl inte säga att det gick så jätte bra, jag har missat ganska mkt och det är ganska mycket som jag inte riktigt har lärt mej. Det blir att hårdplugga dansen, det är trots allt bara en gång kvar innan showen...Det känns som att jag kommer faila stort, hårt och länge!

Jag har riktigt tråkigt och känner för att itta på något! MEn icke, det får vänta till nån annan dag...kanske inorn?
Vi får se hur det blir. Nu ska jag i alla fall gå ner och göra nånting. Men vet tyvärr inte vad, kanske blir till å kolla tv.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: