2010-11-15
 19:45:24

15 november

Det är faktiskt ganska skönt med måndagar ändå...Jag har bara 2 lektioner på måndagarna, slutar innan lunch. Det är soft. Drog bort på öster med Diana och Malin och snackade i några tillar. Fina flickor det där. Efter det drog jag hem och bara var fram tills jag fick för mig at dra ut och springa idag igen.
Jag får några konstiga infall när jag är ute och springer har jag märkt. Idag började jag hjula över en står park/gräsmatta, blev ganska förvånad att jag kunde göra flera felfria hjulningar på raken (!)
Sedan fortsatte jag att dansa vidare, fanns ett staket längs vägen som jag hoppade fram och tillbaka över. När jag nästan var hemma stötte jag på en sån där tork ställning av järn som sitter i marken så jag fick för mig att hänga där i 15 sek också. Hade det inte varit för träningsvärken hade jag nog hållt på lite längre med allt det där. Jag blir i alla fall på jätte bra humör!

Föresten, jag hittade en sida där man kan bestlälla ett linne ifrån nya favorit filmen. Tjejen i den filmen (Street dance 3D) hade en sån grymt cool stil! Jag vill ha den där jeans overallen hon har också men jag lyckas inte hitta någon sån :(

I alla fall, så här ser linnet ut:
och kan köpas här




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: