2010-11-22
 12:22:18

22 November

Jag ska försöka att göra en kortfattad uppdatering av de senaste dagarna. Sedan får vi väl se hur bra jag lyckas..

I onsdag fick jag ett sms av en kille som går tredje året på film. Han undrade om jag ville vara med i en reklamfilm och jag tackade så klart ja. Så sedan på fredagen så tog jag mig bort till Fenix där det skulle spelas in, tillsammans med Diana som också fått en roll. Inspelningen gick ganska fort. Det tog kanske en eller två timmar någonting. Sedan gick jag och Diana hem till Malin.

På lördagen skulle jag bort till Karma, En krog på stora torget, och vara statist i en annan reklamfilm som treorna höll på med. När jag kom dit så höll dom på att spela in några andra scener, och killen som skötte tidskoderna skulle iväg och hämta lite grejer som dom behövde så Theo (Fotografen) bad mig att sköta skripta papprena. André som hade hand om dem visade mig hur jag skulle göra och for sedan iväg. Jag fick sitta och sköta spotlightsen också när jag ändå höll på. När det var dags för min scen så gick vi upp på övervåningen, där hade dom riggat upp med andra lampor som också skulle blinka lite fint sådär. Jag, Emma, Hedda och Diana stod tätt ihop packade och dansade till no music medan regissören stod och klappade takten åt oss. Mycket skratt blev det.

När vi var klara så for jag och Diana hem till mig och vi brkade lite improviserat med det som fanns hemma.
Jag hade inga ägg, ingen mjölk och inget margarin...Det luktade i alla fall gott ^^

Igår gjorde jag nog ingenting speciellt alls tror jag. Kollade lite på film och sov bort dagen i stort sett.

Idag måste jag plugga bajsmatte.. Det är mindre kul kan jag lova. Massa potenser och shit.
Handla ska jag göra också, om jag lyckas komma iväg ..ehehe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: