2010-11-24
 22:24:26

24 November

Yo! Idag har det väl inte hänt någonting speciellt tror jag. Efter skolan var jag iväg med Johan och handlade, Sedan drog vi hem till han och bakade nå choklad cornflakes tjosanhejsan och efer det trog vi ner till Jonte och var där ett litet tag. Runt halv 6 tiden hämtade jag mina grejer uppe hos Johan och pallrade mig hemåt. Var duktig och gjorde någon sorkt kykling gryta och sallad till det. Sen spenderades resten av kvällen framför tv'n och jag var bara allmänt rastlös som vanligt.Imorgon har jag sovmorgon och börsta lektionen är borta på A7, klockan 10 är det premiär av treornas reklamfilms produktion på filmgymnasiets hemsida. Som ni kanske vet då har jag ställt upp lite fint som skådespelare/statist i 2 av filmenra :)

End of story, peace



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: