2010-11-25
 20:15:23

25 november

Jag kände på mig att det här skulle bli en bra dag!
Till att börja med så hade vi sovmorgon, och bara det är ju en bra början. Sedan när jag tittar ut genom fönstret så är det aldeles vitt och vackert ute. Lovely♥
Förska lektionen skulle vi ha borta på A7 med Arvid, favorit lektionen under kärnämnes perioden helt klart!
filmtreorna hade premiär av sina reklamfilms produktioner så i stället för filmkunskap så fick vi gå och vara med där. Jag var för övrigt med i två av filmerna så det var ju skoj. När det var slut så fick vi 2 timmars hål så vi gick bort och satt på donken och myste. sen var det skola som vanligt, skrev klart min svenskauppgift och skickade in den.
Hemma blev det till att packa eftersom att jag åker till stockholm imorgon, och städa måste jag göra. Jag började lite smått men...vi får se hur det blir. Diskat har jag gjort också ^^
Nu ska jag se klart på filmen "Stomp the yard" och sen måste jag plugga matte inför provet imorn...suck








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: