2010-11-09
 17:06:08

9 november

hej fina folket!

Om en timme ska jag ner till Atterdags och träffa Malin, Kattis och Diana. vi ska ha en myskväll med onyttigheter och en Tim Burton film. En jätte bra kombination tycker jag.
Jag är jätte sugen på att börja dansa igen. Jag får väl vänta till efter jul då dom förhoppningsvis startar nya kurser på dans skolan här i Visby. Jag ligger i sängen nu och lyssnar på musik och bara känner rytmen rusa igenom mig.
Jag ska antagligen gå dit och prova vara med en gång innan jag anmäler mig...om det går att göra så här. Jag menar, eftersom att det är en annan danslärare här så kommer han att ha sin egen stil även om det fortfarande går i hiphop genren. Så jag vill testa en gång för att se om jag trivs i danskskolan här. Annars får jag väl börja med någonting annat. Jag känner mig lite sugen på att hålla på med någonting i alla fall.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: