2010-10-01
 08:13:50

1 oktober

God morgon!

Snart bär det av till skolan.

Idag blir det väl till största delen att träna på manus skulle jag tro.
Vi kommer att ha två produktions möten idag, ett kl 11 och det andra kommer att vara kl 15.

Efter skolan vet jag inte vad jag hittar på men det blir säkert nånting kul med vännerna.
Jag funderat på att kanske gå ut och slänga massa förpackningar. Jag ska tänka på saken, det är fortfarande i bearbetnings stadiet.



Today´s me.


Jag måste bara citera nån i maten igår!
När vi gick till maten så var det i stort sätt fullt där. Vi satte oss längs ut vid ett långbord, och då vare nån av snubbarna som satt längst in som sa till dom andra "Åh nej nu kommer filmarna"
Jag och Elin bara skrattade, Sen kom resten av RB-arna och snubbarna som satt där drog.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: